فعالیت های زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها برای فعالیت های زبان انگلیسی بسته هستند
۲ بهمن ۱۴۰۲

نحوه یادگیری زبان انگلیسی

این صفحه برای افرادی است که قبلاً کمی انگلیسی می دانند و می توانند صفحه ای مانند این را که به زبان انگلیسی اولیه نوشته شده است بخوانند. به شما نشان می دهد که چگونه یادگیری خود را برای حداکثر نتایج سازماندهی کنید. همچنین ممکن است بخواهید بعداً این ۵ نکته برای یادگیری زبان انگلیسی را بخوانید.

از کجا آغاز کنم؟
چرا شما می خواهید به یادگیری زبان انگلیسی؟
قبل از شروع یا بازگشت به مطالعه انگلیسی، یک سوال از خود بپرسید. چرا می خواهم انگلیسی بخوانم؟ آیا به این دلیل است که شما می خواهید یا به این دلیل که شخص دیگری شما را می خواهد؟ مانند هر تصمیمی در زندگی، مطالعه زبان انگلیسی باید کاری باشد که می خواهید انجام دهید.

اهداف تعیین کنید
اگر می دانید چرا می خواهید مطالعه کنید، تعیین اهداف آسان است. برای مثال، شاید بخواهید به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید. عالی. هدف شما ممکن است یادگیری “انگلیسی زنده ماندن” باشد. شاید قبلاً عبارات مفید زیادی را بلد باشید، اما می خواهید مهارت های شنیداری و تلفظ خود را بهبود ببخشید. اهداف شما هر چه هستند، آنها را یادداشت کنید.

یک دستور کار بسازید
برای رسیدن به اهدافتان چه مدت به مطالعه نیاز دارید؟ این پاسخ برای هر دانش آموز متفاوت است. مهم این است که واقع بین باشیم. اگر ۶۰ ساعت در هفته کار می کنید، برنامه ای برای صرف ۴۰ ساعت دیگر در هفته برای مطالعه زبان انگلیسی نداشته باشید. آهسته شروع کنید، اما به طور منظم مطالعه کنید. از موادی استفاده کنید که چالش برانگیز است، اما خیلی سخت نیست. ببینید چه چیزی برای شما کار می کند. پس از چند هفته مطالعه، برنامه مطالعه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.